#2: from here to infinity

sissejuhatuseks – Rootsi hõivas minu silmis mõne aja eest liidripositsiooni uue kvaliteetse elektroonilise muusika areeniletoomises ning hoiab seda jõudsalt tänini, edutades mõnevõrra teist favoriiti Norrat. elagu Põhjala!


suurima heameelega esitlen minu ülilühikese ajaga kujunenud suurt-suurt lemmikut, mu daamid ja härrad – 80s electro ning futurepop’i maastikel mänglev, rootslastest koosnev Rupesh Cartel (kuula siin). ma ei ole viimase nädala jooksul suutnud vastu panna vähemalt korra päevas see album läbi kuulata. minu mõte – kui tihti esineb olukordi, kus inimene kuulab mõnda plaati mitmeid-mitmeid kordi järjest, väsimata (rohkem, kui esimesed kaks päeva)? hetkel suudan vaid öelda, et ma pole TÜKK aega niihea artisti otsa komistanud, erinevat muusikat kuulan aga küllaltki palju. ma ei julgeks millegagi neid esialgu võrrelda. uskumatult värske ja sõltuvusttekitav!

järgmiseks atmosfääriline süntpopi ja modernse maheda trance’i hübriid Nevarakka. ilus koduleht, kas pole? muusika jätab sarnase, rafineeritud, tasakaaluka ning tüüne, kuid peidetud pulbitsevat energiat omava mulje, suigutades ühel hetkel kuulaja rahuliku, elektroonilise ballaadiga unenäotaolisse seisundisse, et teda järgmisel hetkel jõulise tantsurajaga sealt välja rebida. isiklik lemmiklugu on “I Am Trying”, millest väljas ka eraldi singel. hiljuti ilmus ka uus album “Soft” – kõik huvilised uudistama!

Lisa kommentaar

