#6: drifting sideways

blogimine on üks kummaline fenomen.

ma lugesin äsja jarmo k suurepärast arhitektuuriblogi. sellesse süübides ning fotosid nautides hakkasin mõtlema, et tore oleks ka ise midagi sellist teha. see ei ole kaugeltki mitte esimene kord, kui ma olen seda mõelnud: midagi nišilikku ja loomingupärast, innustavat; midagi, millest ma eelkõige ise saaksin rahuldust tunda. miks mitte sel teel ka teistele meelehead valmistada, viidates pärlitele, mis mõne silma alt vähem või rohkem peidetud võivad olla. küsimus on eelkõige selles, mis valmistaks mulle niipalju rõõmu, millest saaksin ammutada lõputult head energiat ilma, et ma sellest ära tüdineksin ning järjepidevalt sellele aega pühendada tahaksin, lisatöö mõttes.

nii mõnigi inimene, kes mind teab, ütleks tõenäoliselt – sinu puhul on see muusika. tõepoolest, hea muusika kuulamisel on minu elus suur roll. nagu näha käesoleva tagasihoidliku blogi vanematest sissekannetest, olen üritanud siin mõndadele asjadele ka viidata ning oma sinisilmset vaimustust lapse kombel demonstreerida. kuid millestki on siiski puudu. millestki väga oluliselt, mis laotaks maha püsivuseteki, millel meeleldi oleksin nõus tunde ja tunde veetma – mitte tingimata järjest. uskumatult kena oleks iga uudse kvaliteetset elektroonilist muusikat viljeleva bändi andmed viksilt siia üles riputada, kuid tekib küsimus, mida ma õieti teen. ma ju ise tean neid asju. ja seda blogi pole ma ka eriti kusagil reklaaminud. põhjuseks ilmselt minu ebakompetentsus seda blogi järjepidevalt värskena hoida (vahel võib tõepoolest kahe postituse vahel haigutada pooleaastane tühimik). samas aga ei tahaks ma ka lubada, et nüüd hakkan seda pidevalt tegema. vaevalt, et hakkan.

..kui just samamoodi lähenemist jätkan. olen selle blogi algusest peale kavandanud muusikaalasena, mis keskendub eelkõige põhjamaade modernsele elektroonilisele muusikale. pahatihti aga ei jää minu vaate (kuulde)välja ühtegi tõeliselt märkimisväärset asja, mida ma tingimata ka siin kajastama peaksin või kajastada tahaksin.

niisiis olen otsustanud, et hakkan siia aeg-ajalt postitama jutte ja kommentaare ka muude mind huvitavate reaalsuse tahkude kohta, hoidmaks sel virtuaalsel (kultuuri)punkril elektrit sees ja toad soojad.

muide, näitan juba ka teistele logejetale eeskuju – sildistasin ära olemasolevad postitused nii, et neid tulevikus hõlpsam huvipakkuva märksõna järgi sirvida oleks.

ja just praegu tuli mul kange tahtmine midagi eriti head kuulata.

Lisa kommentaar

