#7: all the islands in the ocean

tee, mis sa teed, alustada kibeleb meel ikkagi muusikast.

praegu on süntpopimaailmas üsna kiireloomuline ja huvitav elu, justkui mesilasepesa kõige palavamal suvepäeval.

“depechemode’iliku” muusika lipulaev Saksamaa juhatab kõrva süntpopsaurus De/Vision’ile, kel kohe värskelt pressituna ilmumas “NOOB“. promo istub mul aegsasti arvutis ja ootab läbikuulamist. olen degusteerinud, kuid pean mainima, et erilist huvi see minus ei äratanud. tore sära siin-seal, ei midagi enamat – vähemasti enne albumisse põhjalikku süübimist. plaadi raames on kavandatud Saksamaa turnee (esialgu eriti mujale ei mindagi), soojendajateks sedapuhku Intuition ja Michigan, viimasel neist kusjuures samuti käsil ettevalmistumine lähimas tulevikus uus kauamängiv ilmutada – promomine on saanud juba stardipaugu kena singli “The Nomad” väljaslaskmisega.

minu suurel lemmikul Irisel on myspace’i riputatud uus lugu. “New Invadersi” näol on tegemist ühega kolmest tuliuuest loost, mis leiavad omale koha bändi värskel plaadil “Hydra“, mis kätkeb endas vanade lugude uusi mikse ning samuti leidub selles DVD kontsertmaterjalist. lugu on tore ja tantsuline, energiast pakatav. soovitan, eriti unistel hommikutel :)

lisaks tavapärasele tänapäeva elektroonilisele popile olen ma viimasel ajal enda juures märganud tekkinud huvi ka alternatiivroki alažanrite vastu. shoegaze, post-rock, isegi grunge. räpased kitarrid ja õige pisut elektrooniliselt maitsetatud produktsioon. priima! mõnus on kuulata 90ndate bände a la Bush, Garbage ja My Bloody Valentine. mul on sellega seoses isegi üks ürituseplaan, kuid sellest pikemalt, kui aeg on küps ja taevakehad õigetel positsioonidel.

ahjaa. post-punk. ma kuulasin marko juures eile joy division’i vinüüle, muuhulgas. see on palju, paljupalju parem, kui pelgalt torgata arvuti kettalugejasse CD ning kuulata läbi. vinüülide ees tunnen aukartust. ilusad, suured ja värvilised. aegumatud. minevikuvarjude mängumaailm. uskumatu, kuid ma eile tundsin, et kas tõesti tekkis minus huvi hakata vinüüle otsima? veel ei tea. ma vaatan natuke tartus ringi ja eks siis näis, kuidas on. kuuldavasti pidi seal mingi äge põrandaalune pood olema. post-pungi juurde korraks tagasi pöördudes – norralaste “monomen“.

Lisa kommentaar

