#8: jason bourne

täna käisin vaatamas ‘bourne’i ultimaatumit’. tegelikult olin ma juba alguses veendunud, et see on hea film, sellepärast ma seda kinno vaatama läksingi, mitte ei hakanud mööda võrku taga otsima. võin kinnitada, et movie experience on just see, mis tekib selliste filmide vaatamisel mõnusas kinosaalis. sedakorda siis hoogne, ülimodernne action. märulifilmidega on nii, et enamus neist tunduvad mulle äärmiselt juustused ja – öelgem ausalt – mõttetud. jah, tõepoolest, siin võiks ju vastu vaielda, et mõtte leiab igaüks ise ja see on alati personaalne. lihtsalt ma enamasti ei vaata neid sellepärast, et ma tean, mis ees ootab. aga hoopiski mitte sellepärast ei läinud ma vaatama just seda filmi. mul ei eksisteerinud vähimatki arvamust, et see tuleb ebatraditsionaalne märul. absoluutselt mitte. minu jaoks oli ainukeseks kindlaks asjaoluks see, et see käsitleb jason bourne’i ja sellest mulle piisas. matt damon mängib tema osa nii hästi välja, et alati, kui ma näen teda kuskil filminimekirjas osatäitjana, meenub mulle ludlum’i romaanitriloogia peakangelane. vot nii hea mulje on jätnud. seegi kord ei pidanud pettuma. :)
Lisa kommentaar

