#11: MaDMAn

tere. teemaks on 90ndate elektroonika täna. nimelt olen ma viimase paari päeva jooksul absurdselt palju vaadanud seda videot.kindlasti kombin ma juba üsna ebameeldivalt oma majakaaslaste kannatust selle ühe ja sama bassiliiniga. no see video on ka üks sellise ajastu sellise muusika absoluutne etalon minu arust. nagu ma üks päev ühele tüdrukule rääkisin, et seal on kõike ja ei midagi. meeletu virrvarr ja kaootilisus, mis ongi samas see, mis paelub vaatama ja lugu toetab ta suurepäraselt. mõnus muffled (kuidas seda kõige paremini eesti keeles võiks öelda?) vokaal on. ja naisterahva vokaalsämplid on megahead. igatahes ma ei oska seda hetkel väga objektiivselt seletada, mis tunne seda vaadata on aga visake pilk peale.

muuseas, kas keegi oskaks mulle veel selliseid (sellise gruuvi ja emotsiooniga) lugusid soovitada? crystal method – vegas ja underworldi vanem repertuaar. ja prodigy, jah – neid ma juba tean. kusjuures reivivärgid oleks ka väga teretulnud.
ja teine küsimus – kas keegi oskaks mulle soovitada mingit head ja LIHTSAT (kergesti käsitletavat) videotöötlusprogrammi? eesmärk oleks paljudest klippidest üks suurem kollaazh kokku panna. ei midagi fancy‘t, aga tulemus peab olema soliidne :)

Lisa kommentaar

