#18

tere! avasin selle blogi selleks, et kusagil kompaktselt oma seiklustest kirjutada juhuks, kui mõnu uudishimulik silm siia kunagi sattuma peaks.  nõnda, täna on 5. veebruar, mis tähendab seda, et täpselt 13 päeva pärast ootab mind bussireis riiga, et istuda varajasel õhtupoolikul riia-berliin lennukile, et omakorda istuda järgneval varahommikul berliin-melbourne lennukile. 23 (või oli see 21?) tundi nonstop lendamist (jah, ilma vahemaandumiseta, kuigi tagasilend toimub juba läbi singapuri saksamaale), et jõuda eestlaste uude ameerikasse.  melbourne, neljamiljoniline linn austraalia kaguosas mere ääres. hetkel, kus meil pakane paugub kui põrguline, on seal 40-kraadine laussuvi. hetkel ei tea ma, kus ma elama hakkan. hetkel ei tea ma, mis aineid ma ülikoolis täpselt võtan. hetkel ei tea ma, kus ma töötama hakkan. uncertainty avoidance fail, kuid ma naudin seda viimase väreluseni.

One thought on “#18

  1. reiviklaver Postituse autor

    tegelikult ikkagi oli vahemaandumine, hong kongis. väga kenad stjuuardessid!

Lisa kommentaar

