#20

nõnda, ma olen nüüd siin! pärast pikka reisi täis püstiste tukkadega lennujaamalätlasi, müstilisi lennukivahetusi, muldvanu vanapaarikesi berliini lennujaama d-terminalis (ainuke umbes 5st, mis oli ööläbi lahti), hädas poola umbkeelset papit londoni lennukis, mis hilines “de-icing” ‘u (?) tõttu umbes 2,5 tundi, paksu, kuid heatahtlikku inglise reivipoissi, väga täis, kuid ülisuurt ja alatasa süüa ning bloody mary‘sid pakkuvat london-hong kong-melbourne lennukit ning imeilusaid hiina stjuuardesse olen jõudnud kohale palavasse melbsi. ma magasin rohkem kui 12 tundi ja praegu chillin niisama. väliseestlased (-venelased?, -eestivenelased?) tulid mulle lennujaama vastu ja tõid oma koju ning andsid süüa ka. väga vastutulelikud ja kenad inimesed. esmaspäeval lähen siis kooliasju ajama. praegu mõlgutan juba rannamõtteid.

palavad musid ja g’day mates.

minu praegune telefoninumber on +61 4150 383 72 ja aadress:

36 Jennifer Court

Derrimut VIC 3030

Australia

dsc000961

Lisa kommentaar

