#29

(10.05 edit)

kes: amon tobin
bobmo
chickchickchick (!!!)
dj mehdi
erol alkan
etienne de crecy
gossip
grandmaster flash
iamx
kid cudi
lauryn hill
metronomy
miss kittin & the hacker
mogwai
mylo
orgasmic
para one
peaches
supergrass
surkin
the field
tricky
+ muud
kus: Liége, Belgia, välismaa
millal: 09-07-09
lõpp: 12-07-09
palju: 4 päeva pass 90€ kuni 15.05, edasi 105€

 

hakkasin treima suveks ühte kaarti. põhjusi selleks on mitu:

a) ma olen vist k6ik viimased aastad m6tisklenud sellest, et peaks suvise euroopa ette võtma;

b) sama on teinud ka mõned minu sõbrad (seega soovijaid leidub);

c) suvel toimub euroopas mitu üritust;

d) suvel on euroopas soe;

e) reisida on mõnus;

kes tahaks kampa lüüa siis ma innustan hakkama kaastöötajaks sellele. reisikaaslased on alati teretulnud. praegu olen ise kandnud ainult asjad mis mahuvad soovide ja praktilise meele poolt loodud raamistikku, kuid see pole rauast.. seega k6ik on kokkuleppe küsimus. seega jätke kommentaaridesse mõtteid ja ettepanekuid ning soove. ps – olen ise berliinis alates 03.07 ja juba 5ndal on frankfurdis underworld!

2 thoughts on “#29

  1. Kätu

    ma olen 03.07 Põhja-Poolas…. aga ainult hommikul ja sõidan sust eemale, põhja igatahes…. töö, tead küll… terve suvi, nii et käpp ma pole, aga äkki kohtume Euroopa ristteedel :D
    muide täna hommikul tõi postiljon siia staadionisse miskit põnevat :) guess what???
    kallistan kõvasti :)

  2. reiviklaver Postituse autor

    oo! kirjutame blogidesse oma paaripäeaplaanidest tol hetkel, siis saame üksteisel silma peal hoida ;)

Lisa kommentaar

