#43 mmm torengebouw ik hou van jou

ennäe, kuu möödunud. vahepeal käisime Antwerpenis.

7827_1217537191848_1031419299_30672355_2382573_n

kool käib täie auruga; asi on jõudnud isegi juba niikaugele, et pooleteise nädala pärast on esimesed eksamid, mis tähendab seda, et pool siinviibitavast ajast saab läbi. koolikoormus ei ole väga suur; vähemalt mulle tundub, et ma saaks hakkama kenasti ka suurema koormusega. PBL (loe vanemaid postitusi sellest, kuidas siinne õppemeetod töötab) ei ole nii hea, kui alguses võib paista – tutvumisõhtul kohvikus ütles mu hea hollandi sõbranna Ili väga õigesti, et see on teoorias väga hea, kuid töötamine on 50/50 – liiga suur osakaal on sellel, kas satud heasse gruppi või mitte. tema on selles süsteemis juba kindlaid inimtüüpe õppinud nägema; mõni räägib kogu aeg (vähemus), mõni, olles kenasti ette valmistunud, ei räägi midagi, mõndadel on ükskõik. mu õppejõud küsis mult veidi aega tagasi, kas ma siit midagi juurde ka saan (good intuition!) – ma arvan, et saan. nt distsipliini hoidmine õnnestub üllatavalt hästi; ma pole vist nõnda süstemaatiliselt kunagi õppinud.. v.a. eksamiperioodidel ning sedagi lühikest aega. igaljuhul ootan eksameid.

Maastrichtis on hetkel veel viimaseid päevi kena vananaistesuvi ehk soe sügis. eile käisin ma koolis lõputööasju ajamas ning tagasi tulles needsin end, et kaamerat kaasa ei võtnud. nõnda pidin kojutulles selle haarama ning taas välja minema, et pildistada (alates lk 7).

DSC02246

täna tahtsin tegelikult minna väljasõidule (muide, tänu sellele hakkasin eile parandama oma nahkjaki lukku, sest sunnik ei tahtnud kuidagi koos püsida – Google aitas leida lehekülje, mille abil ma sain küünetange kasutades luku perfektselt tööle – jee!) aga hommikul sadas nii hirmsasti, et jäin koju ja nüüd jääme sõpradega lootma järgmisele nädalavahetusele – äkki veab päikesega. seoses väljasõitudega – kahe nädala pärast on I Love Techno (Gentis).

DSC02236

lisaks olen ma mõelnud, et tahan minna Taani. eile surfasin netis ning leidsin hea pakkumise – ~1200 EEK eest Amsterdam – Copenhagen (Norwegian Air) novembri lõpus.. ja ei möödunudki kaua, kui need piletid olid mul ostetud. nüüd hakkan endale Couchsurfing’u kaudu võõrustajat otsima. üks iiri sõbranna rääkis mulle, et ta vist tahaks ka tulla – eks me näe. igaljuhul põnevad ajad tulemas. seniks aga tuleb usinalt koolis ja trennis edasi käia. tervitan kõiki armsaid sõpru :)

DSC02283

ps. olen viimaks netti üles riputanud ka Austraalia piltide paremiku; siin ja siin.

pps. kes tahab teada, mis on Maastrichti veidrused, siis väga hästi on need selges eesti keeles üles täheldatud siin.

Lisa kommentaar

