#47 joie de vivre

tere ja head uut aastat. olen saabastelt pühkinud reisitolmu, mis aasta jooksul kogunenud nii neile kui ka minu kuuele ja kaabule. alles on jäänud vaid tarkus ja kogemus, mis maailmast imbund. olen punasest tolmust puhtaks pühkind teksad, mis Austraalia kõrvemaal määrdunud, saabastest välja puistanud Kullaranniku liivakübemed, varrukatest välja raputanud Springbrooki ämblikud ning välja maganud rõõmujoobumisest, mis kogunend Melbourne’i kohvikutes. ei pääse mööda ka vihmavarju kuivakslöömisest, mis Hollandis oma tööd truult teinud on; Rotterdami, Haagi ja Amsterdami vahel reisides vettinud sokid kuivavad juba ammu radiaatoril, kanepilõhn on juustest pestud ning Maastrichti jalgrattakellad ning neid pruukivad Kölni veega lõhnastatud tüdrukute naerukilked kõlavad mu kõrvus endiselt, samal ajal kui Kopenhaageni pidurüü sillerdab jäädavalt silme ees. kõike seda teen ma lumises muinasjutumaailmas Viljandile, Tartule ning Põhja-Eesti rannikule mõeldes, kuhu unustasin tükke oma südamest, et mul oleks alati võimalik nende juurde tagasi tulla. 2009, sa oled võtnud, kuid sa oled ka andnud, sinust saab kunagi rammus peatükk. jää jumalaga!

2 thoughts on “#47 joie de vivre

Lisa kommentaar

